04 november Meer met minder: de kansen voor het publieke KCC in uitdagende tijden
Activiteitendata
- -
- Congrescentrum Orpheus, Apeldoorn
Meer met minder: de kansen voor het publieke KCC in uitdagende tijden
Het KCC congres is na 15 jaar uitgegroeid tot het meest succesvolle en langstlopende congres op het gebied van klant contact centra binnen de overheid– en woningcorporatiesector. Laat je inspireren door onze keynotes, praktijksessies en interactieve sessies!
Programma
Na jaren van groeiende verantwoordelijkheden en nieuwe taken voor lokale overheden en publieke organisaties, breekt nu het zogeheten ravijnjaar aan. Tegelijkertijd blijft de roep om maatwerk en persoonlijke aandacht groeien, terwijl de relatie tussen overheid en burger onder druk staat. Hoe navigeren we binnen deze uitdagende tijd waarin ook technologieën zich razendsnel ontwikkelen? Kunnen we de bezuinigingen ombuigen naar kansen? Door met een frisse, constructieve blik te kijken naar het publieke klantcontactcentrum (KCC), ontdekken we mogelijkheden om zowel de dienstverlening te verbeteren als de efficiëntie te vergroten. Hoe ontwikkelen we door met meer ruimte voor de professionals en een betere service voor de burger binnen de beperking van het budget? Tijdens de 15e editie van het KCC Congres delen we de laatste inzichten en innovatieve praktijkoplossingen.