06 november Een klant­reis… en dan? Van klant­reis, naar verbeteren, naar écht impact

Activiteitendata

  • Datum
  • Tijd -
  • Locatie locatie volgt nog

Op 6 november is er weer een fysieke bijeenkomst van Klantreizen bij de overheid. We gaan samen de volgende stap zetten met klantreizen. Je bent bekend met de methodiek en bent ermee aan de slag. Nu kijken we verder. Hoe koppel je klantreizen aan andere thema’s van dienstverlening, zoals levensgebeurtenissen en klantbeleving? Je leert hoe je verbindt met andere collega’s, lagen en ketenpartners? En hoe je klantreizen naar een volgend niveau tilt en onderdeel maakt van een bredere inzet om dienstverlening te verbeteren. Ben jij er ook bij?

Klantreizen zijn niet het enige hulpmiddel om te werken aan klantbeleving. Hoe koppel je klantreizen ook aan andere hulpmiddelen, zoals service blueprints, persona’s of het Overheidsbreed meethuis voor dienstverlening? Daar gaan we op 6 november dieper op in.

We organiseren verschillende interessante sessies, zowel plenair als deelsessies. Zo starten we de dag met een inspirerend voorbeeld van klantmanagement. Daarna zijn er 2 deelsessierondes. Daar gaan we het hebben over contact hebben met klanten, persona’s met AI, service blueprints, klantonderzoek, levensgebeurtenissen en andere onderwerpen. De exacte onderwerpen maken we zo snel mogelijk bekend.

Voor wie?

Deze bijeenkomst is voor iedereen die met Klantreizen werkt. Voor iedereen die bijvoorbeeld al heeft deelgenomen aan een Training Klantreizen, en klantreiscoaches en -trainers van Klantreizen bij de overheid. Ben je nog niet betrokken bij dit project? Geen zorgen! Als je maar bekend bent met de klantreis-methodiek.

Aanmelden

Binnenkort openen we de registratie voor het evenement. Deelnemers aan een Training Klantreizen, klantreistrainers en -coaches krijgen allemaal een uitnodiging. Ook de leden van Community CX worden uitgenodigd. Ben je nog geen lid van de Klantreizen-groep of Community CX? Houd dan onze website en LinkedIn in de gaten. Of word alsnog lid van Community CX, of meld je aan voor een Training Klantreizen.