29 oktober Training Klantreizen|oktober 2026
Activiteitendata
- -
- Bar Beton Utrecht Centraal
Wil je aan de slag met klantreizen in jouw organisatie? Maar kun je wel wat hulp en kennis gebruiken? Meld je aan voor de Training Klantreizen op 9 januari en maak gebruik van een coach om je eerste eigen klantreizen samen op te tekenen.
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je handvatten om in de praktijk nog meer vanuit klantperspectief te denken en te gaan werken. Lees meer over klantreizen.
Voor wie?
Deze training is voor overheidscollega’s die in dienst zijn bij een (semi) overheidsorganisatie en zich bezighouden met het inrichten of verbeteren van de dienstverlening aan de klant. De klant kan bijvoorbeeld zijn: de burger, de cliënt, de ondernemer, de inwoner, de bestuurder of de belastingbetaler.
Programma en opzet
Dit zijn de onderwerpen waar je mee aan de slag gaat.
- Klantbeleving en klantreizen
- Klanten
- Klantreis in 6 stappen
- Zelf aan de slag
- Reflecteren op je werk
De training is gebaseerd op het principe voordoen – samen doen – zelf doen en bestaat uit 1 trainingsdag waar je de theorie mee krijgt. Daarnaast komen praktische voorbeelden en een stappenplan aan bod. Je gaat zelf aan de slag met een oefencasus uit de praktijk. Je bekijkt ook hoe je die kan toepassen in je eigen werk. De training wordt gegeven door collega’s die zelf met klantreizen werken.