11 september Webinar: Impuls voor digitale dienstverlening aan ondernemers

Activiteitendata

  • Datum
  • Tijd -
  • Locatie Online webinar

Hoe zorg je als gemeente dat ondernemers snel, actueel en via elk kanaal goed geholpen worden? En dat ze zelf hun lopende zaken digitaal kunnen inzien en afhandelen?

Een vertegenwoordiger van de VNG vertelt over de aanpak en ondersteuning bij het inrichten van een MijnOmgeving. Daarnaast vertellen medewerkers van de gemeente Nijmegen over hun ervaringen in het verbeteren van ondernemersdienstverlening met een MijnOmgeving.

In dit webinar krijg je concrete voorbeelden van hoe een MijnOmgeving met MijnServices uw dienstverlening aan ondernemers verbetert. Denk aan: 

  • inzicht in de status van aanvragen, zoals vergunningen en subsidies
  • automatische updates via e-mail, sms of post
  • één centrale plek voor alle lopende en afgeronde zaken
  • snellere ondersteuning via het KCC door realtime inzage
  • meer transparantie en vertrouwen in gemeentelijke processen 

Aanmelden en meer informatie

Dit webinar vindt plaats via Teams en is bedoeld voor medewerkers economische zaken en de dienstverlening aan ondernemers en medewerkers van afdelingen ICT/dienstverlening. Aanmelden via: VNG Realisatie

Meer informatie via Webinar: Impuls voor digitale dienstverlening aan ondernemers | VNG